torsdag den 6. oktober 2011

Blogget


Jeg har blogget på Scrapsisters blog og her er et lille uddrag, om hvad jeg har blogget om, for at se det hele må i en tur forbi scrapsisters blog.

Der var Convention i Middelfart. Det kunne jeg da selvfølgelig ikke gå glip af. Det var ikke meget, jeg fik siddet ned, tror kun det blev til fem minutter, inden jeg skulle hjem. pyyhaa! Jeg fik til gengæld shoppet en masse (lidt for meget ifølge min pengepung)! Selvom jeg altid tror, jeg ikke mangler noget, ender det altid med, at jeg finder ud af, at der er MANGE ting, jeg ikke kan undværre. Jeg fik dog holdt mit løfte om ikke købe flere glimmer mist og glimmer glam, som ellers er min store fetich.



Her er mit indkøb.



Her nogle ekstra gode fund. Først nogle super fede baggrundsstempler, som jeg næsten ikke kan vente med at tage i brug.


Her er nogle mega fede templates fra TheCraftersWorkshop, især hønsenettet synes jeg er vildt sprødt.

Så til kurserne! Denne gang var det Ania Dąbrowska, der igen var kursusholder. 
Det første vi skulle lave var en Artjournaling bog. Det sjove ved denne bog ud over hendes specielle "Annateknikker" var, at vi skulle bruge thebreve, og vi lærte om forskellige sjove "thebreve teknikker".
Her er mit eksemplar, jeg nåede dog kun forsiden.   



Her skimtes thebrevet blandt alle de mange andre sjove ting.


Det er lige mig med den rå grungestil.





I anden lektion skulle vi lave et super fedt layout. Her ser i Anna og jeg med vores layouts og super beskidte fingre! Det er nemlig næsten ikke til at undgå i hendes timer. Noget af det andet fede ved hendes kurser er at det stortset er umuligt at lave to ens layouts. De bliver alle forskellige med forskellige udtryk.
Her er så mit layout, som jeg selv er ganske tilfreds med og jeg fik brugt punches på en helt anderledes måde.

 






Ha det godt til vi ses igen :-)

1 kommentar:

  1. woooow kanon rålækkert layout fyldt med skønne Anna detaljer, flotte farver ja alt er sååååååå lækkert
    God weekend til dig

    SvarSlet