fredag den 14. oktober 2011

Creative Publishing

Jeg er blevet præsenteret hos Creative Publishing, som en af de designere, der har været med til at lave ebogen “Scrapbooking med stil”. Det har været en rigtig sjovt proces med masser af spændende udfordringer. Jeg kan næsten ikke vente med at se bogen, og hvad se hvad de andre designere har udrettet. Det bliver bare så spændende!!

Her er mit præsentations layout.



Nettet under billederne er fra en gammel Desigual taske jeg havde, der var gået i stykker. Alt kan bare bruget til scrapbooking.



Stemplet rundt i kanten.



Kork strimlerne har jeg sværtet i kanten, så det ser lidt mere beskidt ud.

Så har jeg ellers stemplet, sværtet, brugt stencils med glimmermist, dryppet med glimmerglam.

Tak fordi i kiggede med! I må have en fantastisk dag :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar