tirsdag den 4. oktober 2011

Fisker

Jaa der er sørme gået lang tid siden det sidste indlæg her på bloggen, men nu må jeg oppe mig og tage revanche. Siden sidst har jeg været i Belgien på Scraptastic og Convention, mere om det følger i andre indlæg. Min lille søn er startet i vuggestue, sikke tiden dog går! Ja så der har været travlt! 

Her er lidt af hvad jeg også har gået og lavet. Mit Fisker layout lavet til en artikkel på Scrapsisters. Jeg elsker at bruge baggrundsstempler, det er med til at gøre baggrunden helt speciel.



Jeg har også brugt uld jeg har klipset på. 


Jeg har fjernet overfladebehandlingen på bogstaverne og mistet dem.


Har brugt mange forskellige stempler, og har brugt distress stain, distress ink og stazeon.


Fjer og blå bling er fra Panduro.


Så har jeg mistet noget tyl sort, ligger det tit under billederne for at bløde overgangen op mellem billedet og papiret.

Tak fordi i kiggede forbi :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar